Nový nebo použitý skútr ?

BOGO je expertem na bazorové a předváděcí skútry. Nabízíme obě varianty. Prosím rozhodněte se, co je pro Vás praktičtější a výhodnější.

NOVÝ SENIORSKÝ ELEKTRICKÝ VOZÍK

Pro nový elektrický invalidní skútr či invalidní vozík se rozhodujeme pokud na to máme dost finančích prostředků:). Je to stejné jako s koupí nového vozu - máme na to nebo nemáme-. Nový vůz je výrazně dražší oproti novému. Při následném prodeji musíem počítat s tím, že ztrátíme výraznou část jeho hodnoty.
Zdravý rozum nám říká "kup si nový!!", má to svá ALE, které zde dole rozepíšeme:

Výhody:

Afikim C4- min. záruka 2 roky - tím se rozumí záruka např. na elektronické kompononetny jako je ukazatel stavu baterií, regulátor, plynová páčka apod.

- záruka na baterie (ale pozor, má to svá úskalí)

- nový skútr má nový motor, rám, pěkné plasty apod.

- nové technologie na vozíku (displeje, LED osvětlení, apod.)použitý nebo předváděcí elektrický skútr

Nevýhody:

- výrazně dražší na pořízení

Záruka nekreje nebo jenom částečně tyto případné závady:

- spálený nebo poškozený motor z důvodu přetížení (pozor prodejci u nových vozíků u výkonu motoru mají hodnotu "výkon až" - skutečný výkon je asi poloviční

- uhlíky v elektromoturu

- kapacita baterií (záruka standardně kryje kapacitu po dobu půl roku do výše 80% hodnoty akumulátoru , tzn. že pokud klesne kapacita baterií max. o 20 % za půl roku, není to důvod k reklamaci, jedná se o běžné vycyklovávání akumulátorů)

BAZAROVÝ NEBO PŘEDVÁDĚCÍ ELEKTRICKÝ VOZÍK
Použitý vozík /skútr má svoje výhody v ceně. Je to jako s autem. Jeden den staré auto ztrácí 20 % ceny..

Výhody:

- výrazně levnější na pořízení

- již zaběhnutý motor s převodovkou

- provozem vše vyzkoušené

Nevýhody:

- běžně pouze 1/2 roční záruka u běžný prodejců ( u naší firmy je základní záruka 12 měsíců s možností prodloužení)

- již použité baterie (seriozní prodejci prodávají vozík se změřenými akulátory - naše firma garantuje 60% kapacitu baterií)

- opotřebené šasi, plasty apod.

NÁZOR ODBORNÍKA:

Obecně jsou samozřejmně prodávány více bazarové skútry. Společnost BOGO prodává skútry již od r. 2008, a za tu dobu jsme prodali asi 4 tis. vozíků a skútrů, z toho tak 10% nových.

Zákazník preferuje vždy cenu, pokud mu k tomu nabídneme prodlouženou záruku a hlavně bezvadný servis vč. bezplatné dopravy, výjezdy k servisním zásahům apod, není co řešit. Na druhou stranu jsou zákazníci, kteří vysloveně trvají na novém. I těm samozřejmě nabídneme skútr nový. Stačí si vybrat....

imageNové skútry jsou dnes vybavovány věcmi, které nejsou potřeba. např řídící jednotka pro světla, dipleje zobrazující různé hodnoty. Tyto věci nepřinášejí žádnou užinou hodnotu, z našich zkušeností to jsou právě tyto věci, které se velmi často rozbíjejí.

Jedna značka, dva protipóly..

Často vpzomínáme na konkrétní invalidní skútr TROPHY BOOSTER 5. S tímto vozíkem jsme začali. Prodali jsme tak dva tisíce kusů tohot konkrétního modelu. Byl a je to špčičkový model - vyníikající kvalita motoru (francouzský motor - špičkové pasivní chlazení, naddimenzované uhlíky), výborné odpružení i ovládání. Poruchovost toho skútru byla řekněmě pod 2 %. Oprpti tomu nástupce, který se již vyrábí v Číně jsme přestali zcela prodávat, neboř poruchovost u TROPHY 6 byla neuvěřitelných 40%. V TROPHY 6 je navíc nacpaná řídící jednotka, spínací skříňka je speciální, kterou nelze nahradit obyčejnou za 50,-Kč, plynový píst pro polohování řídítek, displej s rychloměrem..a poddimenzovaný motor, který jsem velmi čast měnili za nový z důvodů spálení..

To jsou nové skútry...Tomuto skútru se vyhněte obloukem o velkém poloměru...:)

V r. 2016/17 jsme docela dost prodávali jednu nejmenovanou značku pyšnící se sloganem " nejprodávanější skútry v Evropě" .   Když pomineme dlouhé dodací lhůty na náhradní díly, tak během toho roku jsme "opravovali" velký počet spálených motorů. Motory jsme začali sami měřit a naměřili jsme poloviční hodnoty. Výrobce nám potom sdělil, že v technických inforamcích uvádí max. krátkodobý výkon motoru.

Tuto značku jsme přestali prodávat.

skladové zásoby -

Nový nebo bazarový ?

Proč elektrické skútry BOGO

image2

- na trhu od r.2008
- prodáno cca 4 tis skútrů
- nejkvalitnější servis elektrických skútrú v ČR,


novinky
1. 6. 19
Nejsilnější čtyřkolky skladem [více]
10. 2. 19
Než vyjede ... servis po zimě
26. 10. 09
Není skútry jako skútry [více]

informace o firmě

BOGO GROUP s.r.o.
E-mail: info@invalidni-voziky.cz
Facebook: ------------
Twitter: ------------
 

odkazy SUNNYHOUSE